Ιδιαίτερη σημασία θα πρέπει να δίνεται από τον πελάτη στις παρακάτω ενέργειες κατά τη διάρκεια της παραλαβής του σκυροδέματος: Να ορίζεται από τον πελάτη συγκεκριμένο άτομο, που θα παραλαμβάνει και θα ελέγχει:
Α. Αν το φορτίο έρχεται σφραγισμένο κατευθείαν από το εργοστάσιο παραγωγής και αν φέρει μoλυβδοσφραγίδα στο μοχλό της βαρέλας.
Β. Όλα τα δελτία αποστολής, πριν την παραλαβή του προϊόντος, ώστε να συμφωνούν με την παραγγελία του.
Να πραγματοποιείται έλεγχος καθαρότητας της «σκάφης» της αντλίας, πριν αυτή χρησιμοποιηθεί.
Εάν απαιτηθεί μεταβολή της εργασιμότητας, αυτή θα πρέπει να επιτυγχάνεται μόνο με την προσθήκη υπερρευστοποιητή, στην κατάλληλη δοσολογία, αφού πρώτα εξασφαλισθεί η επανάμιξη μέσα στο αυτοκίνητο μεταφοράς, για ελάχιστο χρόνο 1 λεπτού/m3 σκυροδέματος π.χ. 9 κυβικά 9 λεπτά, 5 κυβικά 5 λεπτά, με το μέγιστο αριθμό στροφών (10-14 στροφές ανά λεπτό).
Απαγορεύεται ρητά η προσθήκη οποιουδήποτε υλικού (και νερού)
Τυχόν βελτιωτικά/πρόσθετα που χρησιμοποιούνται θα πρέπει να εγκρίνονται, ως προς τον τύπο και την ποσότητα, από το εργοστάσιο παραγωγής. Σε κάθε άλλη περίπτωση, την ευθύνη της ποιότητας αυτών και των όποιων επιδράσεων που μπορεί αυτά να έχουν στην αντοχή, στη διαδικασία πήξης - σκλήρυνσης του σκυροδέματος, καθώς και στο ποσοστό του περιεχόμενου αέρα στο σκυρόδεμα, φέρει αποκλειστικά ο πελάτης.
Στο Δελτίο Αποστολής πρέπει να καταγράφονται ο χρόνος άφιξης της βαρέλας και οι χρόνοι έναρξης και ολοκλήρωσης της εκφόρτωσης του σκυροδέματος (από τη βαρέλα).
Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του Κανονισμού Τεχνολογίας Σκυροδέματος (Κ.Τ.Σ. '97), ο μέγιστος χρόνος που επιτρέπεται να παρέλθει μεταξύ της παραγωγής του σκυροδέματος στο εργοστάσιο και της εκφόρτωσης-χρήσης του, δεν θα πρέπει να ξεπερνά σε διάρκεια τη μία ώρα και πενήντα λεπτά σε περίπτωση που έχει χρησιμοποιηθεί επιβραδυντής στο εργοστάσιο παραγωγής ή τη μία ώρα και τριάντα λεπτά χωρίς επιβραδυντή. Για κανένα λόγο δεν πρέπει να γίνεται δεκτή η διάστρωση σκυροδέματος που θα έχει συμπληρώσει τον ανωτέρω χρόνο.